Nu ska ni få göra det tuffaste ni gjort på länge!

Publicerat klockan: 20:41:28 den 2008-08-25


Vad glad jag är idag! Jag känner så mycket människor, gör kul saker, tjänar pengar, ser bra ut, är duktig, ambisiös och klarar skolan galant!
Den ni! Pröva själva med att hitta bra saker med er själva - varje dag! Jag har blivit riktigt bra på det! Det innebär inte att jag är ego och divig på något sätt, utan självmedveten och stolt över vem jag är! Klart att jag har mina dalar också, men just nu känns allt så rätt!

Idag överrumplade jag mina vänner på lunchen. Klockan var inte ens 12:00, de var trötta, och då uppmande, eller ja, snarade tvingade, jag dem att nämna tre bra saker som de gjort under dagen. Vad som helst! Att de steg upp på morgonen, åt en nyttig fruokst eller såg jäklat bra ut! Det var svårare än vad de trodde!
Denna fråga ska jag överumpla dem med ett tag framöver. Så de lär sig att de är bäst! För det är alla mina vänner, inte sant tjejer?!

Bilden är tagen efter skolan, precis efter att vi slutat. Även fast jag försov mig imorse, lyckades jag komma i  tid till skolan, med klackar på fast jag är medveten om att jag blir väldigt lång i dem och syns extra mycket (som om det inte räckte liksom!) och kände mig glad, stolt och snygg ändå!
Nu vill jag att du räknar upp tio saker som du gjort bra under dagen! Och försök inte smita undan med att läsa någon annans blogg, gör detta NU! Skriv gärna i kommentarerna, lika bra att ha det gjort på en gång! Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Frannie

Hahaha min min! XD



2008-08-26 @ 19:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0