Myspyskväll

Publicerat klockan: 20:24:28 den 2008-08-29

Vad kontigt. Jag hade precis slagit upp mina skolböcker och helt plötsligt hade det gått två timmar! Vart tog tiden vägen? Bara rusade förbi!
Nu räcker det med pluggande för idag (jag har ju hela helgen på mig, suck), så nu ska jag bara mysa. Äter middag framför datan, vilket min Mami H-A-T-A-R. Medan hon pratade med sin syster i telefon talade hon om för mig att hon ska förbjuda det. Vi får väl se! Jag brukar oftast få som jag vill, eller i alla fall göra som jag vill. Att äta vid datan sparar en massa tid och jag är faktiskt tillräckligt gammal för att inte spilla på tangentbordet! Varför skulle jag inte få det?!

Nu ska jag och lillebror se på Mr & Mrs Smith! Popcorn, naturgodis och vindruvor står på listan! Ta vara på denna underbara fredagskväll! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0