Min kusin

Publicerat klockan: 20:54:01 den 2008-08-27


Medan världens bästa kusin springer runt i huset och letar efter usb-sladden till kameran (jag måste ju ha mina bilder så jag kan lägga upp dem här!) har jag funderat ut detta:
 jag ska duscha senare, och är knät värre efter det åker vi till akuten, annars får det vara tills imorgon bitti. Det är ju upp och ner hela tiden, och just nu känns det, tack och lov, lite bättre! Kanske jag slipper kryckor, men jag bör i vilket fall som helst gå till skolsyster under morgondagen och kolla upp det. Jag missade ju faktiskt ett helt yogapass idag!

Nu verkar det fungera med bilderna! Kommer inom kort!

Kommentarer
Postat av: Ellie

oj, där va lilla jag! hihi

2008-08-27 @ 21:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0