Min bästa väns dotter

Publicerat klockan: 10:44:34 den 2008-08-03
God morgon sötisar!
De senaste dagarna har jag gått och lagt mig runt tolv-tiden. Hur mycket jag än velat sitta uppe och vara social med vänner, släkt eller familj har jag bestämt mig - jag vill inte vara trött dagen därpå! Och ärligt talat, jag är inte trött! Känns så fruktansvärt skönt! Så igår kväll hann jag börja på en ny bok utan att det blev försent! Min bästa väns dotter av Dorothy Koomson. Herregud, redan i prologen var jag fast! Ska försöka läsa lite innan jag cyklar iväg till jobbet! Vi hörs ikväll!


Kommentarer
Postat av: Carro

ahha, vad handlar den om för nåt? Ha en trevlig dag.

2008-08-03 @ 10:59:34
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0