Livet från den rosa sidan

Publicerat klockan: 16:39:42 den 2008-08-31


Ah. Är inte livet underbart?
Jag satt ute i solen och läste i Queen, och för en stund kände jag mig totalt avslappnad. Helt lugn. Solen sken, jag läste ett superbra magasin och jag kände att livet är riktigt härligt. Den här bilden ska jag spara, för varje gång jag ser den kommer jag tänka på hur underbart allt kändes.

Nu har visseligen solen gått i moln och det är väl bara en tidsfråga innan regnet börjar slå till marken, men jag är ändå nöjd. Minns ni att jag nämnde att jag skulle på middag hos Jenny idag? Well, de är verkligen sjukstuga där, så hon kommer till mig istället. Det kommer bli supermysigt! Nu är hemmet snyggt och rent och det känns helt okej att bjuda hem lite buddies. Jag har bett henne ta med lite roliga filmer. Vilken det blir får vi se när hon kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0