Jeansshorts x2

Publicerat klockan: 13:59:33 den 2008-08-09
Idag har jag varit riktigt finurlig! Jag hittade en påse (med mina kläder) som skulle slängas, tittade igenom innehållet och hittade två par jeans. INTE SLÄNGA!
När jag stoppade ner de kläderna som låg i påsen gjorde jag min årliga slänga-kläder rutin, det vill säga att man två gånger om året, vår och höst för min del, rensar garderoben på allt man inte använder. Superbra, då får man plats för massa nytt!
I alla fall, när jag stoppade när kläderna i påsen tänkte jag inte på att mina jeans skulle kunna användas som shorts. Så nu när jag såg dem klippte jag till dem lite. Här är resultatet! Smart va?!

 

Kommentarer
Postat av: Felicia [ BeforeSunset ]

Smart, bra att kolla igenom allt en andra gång :)

2008-08-09 @ 14:04:12
URL: http://beforesunset.blogg.se/
Postat av: Hanna

Dom understa blev ju jättesnygga :]

& värsta ambitiöst att rensa sådär två gånger om året... något att fundera på kanske! :)

2008-08-09 @ 14:07:54
URL: http://asymmetrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0