Jag = personal shopper?

Publicerat klockan: 20:04:43 den 2008-08-03
Nu har internet hållt på att busa med mig i snart över två timmar, så nu får det vara nog!

På tal om nu; nu är jag ledig i hela två dagar! Känns helt otroligt! Som en hel liten mini-semester!

Idag var Jenny inne hos mig. Jag hade talat om för henne att jag lagt undan en babydollklänning åt henne som jag visste att hon ville ha. Vad hon inte visste var att jag samtidigt hade lagt undan ytterligare lite andra plagg, sådana som jag trodde skulle passa henne. Vet ni vad det slutar med att hon har i kassen när hon går ut ur butiken? Samma kläder som jag har! Linnen i svart, vitt och rött och babydollklänningen i mullvadsfärgat mönster. Jag har linnena i exakt samma färger och klänningen i rosa/orange! Det gör mig ingenting att vi har samma saker, synd bara att hon inte hade kläderna redan i Grekland - då hade vi kunnat matcha!


Det är det här linnet jag pratar om. Känner ni igen det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0