Jag är med i en film!

Publicerat klockan: 10:11:34 den 2008-08-29


I skolan nu. Har varit och fixat så jag kan åka hiss genom skolbyggnaden och catchat upp på läxor som vi fått under gårdagen.
Det är helt sjukt. Efter knappt en dag hemma saknar jag skolan. Dessutom sprider sig en oro över alla läxor och information som jag missar. Men nu är jag här och väntar på att matsalen ska öppna. Om en timme...
Under tiden ska jag umgås lite med klasskompisarna, plugga lite och återigen, planera! Man måste ju utnyttja tiden till det yttersta!

Mina vänner F, L och M har som projektarbete att spela in en film. Jag har varit på deras casting och kom med! Fick precis veta min typ av roll. Ordentlig, punktlig, noggrann, nördig, målmedveten och intelektuell - that's gonna be me! Låter nästan som en överdriven typ av mig själv, kanske det är också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0