Jag är laddad!

Publicerat klockan: 17:48:39 den 2008-08-29


Så där! Nu är jag laddad inför kvällen!
Jag vet inte riktigt vad man gör på lediga kvällar, men på väg hem från skolan tipsade min granne Dana mig om vad man kunde göra! Jag tog mig till affären och handlade popcorn, naturgodis, vindruvor och senaste numret av Fredag! Det var två saker som intresserade mig; guide genom prinsessan Madeleines favoritbutiker i Stockholm och 10 kändisars klädbyten! Låter spännande!
Hann inte riktigt börja med läxorna innan jag gick iväg och handlade, så det ska jag göra nu!

Familjen kommer hem sent (skönt med lite egen tid!), så jag ska laga middag till mig själv. För tredje gången denna vecka ska jag laga omelettpizza. Det är ju bara så gott, så det gör mig ingenting att äta det igen!

Mr & Mrs Smith kommer jag titta på ikväll. Det spelar egentligen ingen roll när jag börjar titta, jag har ju inte någon tid att passa imorgon. En helt ledig helg! Sinnessjukt! Jag får försöka undehålla mig själv här hemma under den tid. Dansa med kryckorna till musik kanske är en idé...?

Kommentarer
Postat av: dana

hallå där, nu kikar ja in din blogg, va kul det va att ses idag, och ja måste va den bästa på myspys tips!! :D:Dpusss

2008-08-29 @ 18:02:52
Postat av: Frannie

hahaha! Sista meningen var riktigt rolig, jag joinar er gärna XD

2008-08-29 @ 18:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0