Jag är irriterad!

Publicerat klockan: 09:39:22 den 2008-08-27
Lite irriterad nu faktiskt. Nu på morgonen skulle vi ha naturkunskap. Ellie och jag gick upp tidigt för att vi skulle hinna till våra lektioner, och så visar det sig att min lektion är inställd! Det värsta av allt är att vi sitter ungefär tio personer och väntar utanför klassrummet i tron om att lektionen ska börja - alla andra i klassen har alltså fått reda på detta, men inte sagt någonting! Det gör mig ingenting att jag sovit "för lite", utan att ingen i klassen sagt någonting! Nej usch, jag är besviken och irriterad!

Dessutom har vi håltimme och börjar 11:30 nästa gång. Har frågat Ellie om hon vill luncha med mig. Får se vad hon svarar...

Kommentarer
Postat av: Ellie

Sorry att vi inte kunde luncha =( Hoppas det ordnade sig i alla fall!

2008-08-27 @ 17:58:57
Postat av: Puffen

Babybabybabe, :( Jag e virrig o klantig! Det värsta är att jag blev arg på marta för hon inte sagt ngt förut, så gör jag samma sak själv :/

Puss :)

2008-08-27 @ 18:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0