Introduktionsdag

Publicerat klockan: 16:44:55 den 2008-08-21

Igår hann jag som sagt inte lägga upp alla bilder som togs under dagen, vilket jag kompenserar nu!
Det var riktigt kul! Alla ettor, tvåor och treor jobbade tillsammans under hela dagen. 


Uppvärmning av rösten med alla på skolgården. 


De som åkte ut fick sätta sig i mitten av cirkeln.

Till att börja med höll vi treor i uppvärmningen. Den var främst riktad mot de nya ettorna, men alla skulle delta. För att skrämma upp nykomlingarna lite fick de springa några varv runt skolgården, hoppa muffinman, köra lite ordlekar och sjunga. Så har vi under alla år alltid gjort, att göra lite extrema estetiska grejer för att få pulsen att pumpa på de små stackarna. Men nej! De var inte ett dugg rädda för att hoppa omkring, sjunga konstiga sånger, dansa och så vidare! Vi kom fram till att ju yngre de blir, desto kaxigare bli dem! Som sagt, en kul dag!


John och Julia. Woman and man. Eller hur var det nu...?


Sex and the City - imitationer. Visst är det lika?! Kan ni gissa vem som är vem?

Efter uppvärmningen blev vi indelade i grupper, som alla blev tilldelade en resväska som innehöll viss information. Utifrån den informationen skulle varje grupp skapa en liten scen/scetch. Som ni ser innehöll scenen en slusk (jag), kvinnor, Sex and the City och mycket mycket mer! 
Alla redovisningar var så olika, finurliga och spännande att se - jag tror närmare bestämt att det tredje och sista året blev det mest lyckade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0