Ikväll gör jag detta!

Publicerat klockan: 20:09:27 den 2008-08-17


Uh, jag är verkligen kanontrött ikväll! Klockan är ju i och för sig bara 20:00 (exakt) men jag är helt färdig!
Ska spendera resten av kvällen med att gå igenom alla klasser som Sats har i veckorna och boka in mig på det som låter intressant. Om allt går enligt planerna tränar jag redan imorgon!
Det är även massa saker på min check-lista som behöver bockas av. Skicka viktiga mail, beställa saker, planera, boka möten... Vi får se hur mycket jag hinner med ikväll!

Det är ju verkligen perfekt att jag är trött idag (sorry om jag börjar bli lite tjatig!)! Det innebär ju att jag kommer lägga mig relativt tidigt och därmed gå upp tidigare, vilket i sin tur innebär att det bli mer saker gjorda imorgon och att jag hamnar i en bra sovrutin nu inför skolstarten!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Alltid kul om man kan göra någon glad:)

2008-08-17 @ 20:41:34
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0