Handlat från Chanel, Make Up Store...

Publicerat klockan: 20:09:36 den 2008-08-25

Nu är jag så sugen på att skriva så ni anar inte! Haft en helt otroligt rolig och givande dag idag!
Under dagen hade jag som vanligt skola. Det kändes riktigt bra, i både religionskunskapen och kultur- och idéhistorian startade vi med "riktiga" lektioner på en gång, precis som jag vill ha det! Inget daltande!

Har under hela eftermiddagen och kvällen varit med min Matilda. Världens gulligaste tjej, med många likadana intressen som jag! Våra lillebrorsor spelar fotboll i samma lag, och det var i somras, när vi var i Paris tillsammans, som vi lärde känna varandra på riktigt. Underbar tjej!
Vi skulle ha en shoppa-smink-dag, vilket vi fick. Och en riktigt effektiv sådan! Jag älskar när saker och ting är effektiva och går i snabbt tempo!
Mer bilder på oss kommer senare, men först vill jag visa reslutatet på shoppingrundan! Jag är riktigt nöjd med mina produkter, dock var de dyra! Över 1400 gick hela kalaset på (jag vet att man inte borde skriva hur mycket saker och ting kostar, men nu är det en så chockerande summa, så jag var bara tvungen att dela med mig!), men de är bra märken och produkterna håller hur länge som helst!


LACÔME, foundation
Biotherm, deodorant
The Body Shop, lipgloss
Make Up Store, Ögonskugga och ögonbrynsplockare
Chanel, concealer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0