Håll i hatten!

Publicerat klockan: 10:37:12 den 2008-08-01
Håll i hatten! Idag smäller det! Under dagen släpper jag Grekland-bilderna!

Vilken underbar dag det här kommer bli! Det är sol, jag är ledig. Visseligen blev jag tillfrågad om jag ville jobba nyss, men tackade nej. Detta är min lediga dag, och sådana dagar måste man också ha om man ska fungera som man ska! Har bara två (långa) kapitel kvar i min bok Kär och galen av Jennifer Cruise, sen får jag väl påbörja ännu en till! Sommaren är så härlig för en bokälskade som jag! När skolan väl är igång igen är det i princip omöjligt att läsa en bok vid sidan av allt skolarbete. Man hinner helt enkelt inte ägna båda saker lika mycket tid som de egentligen behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0