GRILLPARTY!

Publicerat klockan: 17:36:08 den 2008-08-10

Har tagit en ipren, vilat en liten stund och läst lite. Är inte lika mycket dålig av allting längre, vilket känns skönt, men jag känner mig långt ifrån "frisk". Det här kan banne mig inte fortsätta. Imorgon ska jag bli hämtad tidigt vid Centralen av min kusin och direkt åka ut och handla. På tisdag har nämligen hon och jag anordnat en grillparty för hela släkten. Pust, mycket mer arbete bakom än vad man kanske först tror. 
Imorgon ska vi alltså handla, göra i ordning den mat som kan göras i ordning, ha avskedsfest/födelsedagskalas för en annan kusin, sova hos farmor och farfar och säkert tusen andra småsaker.
På tisdag kommer det bara finnas ett ord som snurrar runt i huvudet på oss: grillparty. Städa, laga, plocka fram, skära, häll upp, duka ect ect.
Ska bli hur kul som helst, jag har verkligen sett fram emot det ända sedan vi spikade datumet, men kommer jag må som jag gör nu kommer allt bli oändligt så mycket tuffare. Please, please - if there is a god?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0