Food, food, food!

Publicerat klockan: 22:10:31 den 2008-08-13

Food, food, food! Nu är det rutiner som gäller!

Ouf! Jag brukar ha normala ätdagar måndag - fredag, så brukar lördag - söndag bli äta-vad-jag-vill dagar. Lagom för mig. Denna lördag - tisdag har blivit mina äta-vad-jag-vill dagar. Jag har varit iväg på både det ena och det andra, och då vill man inte gärna "tänka" på vad man äter. Jag är inte fanatisk när det gäller vad jag äter, men jag gillar att äta nyttigt på vardagar och vad jag vill på helger. När jag är bortbjuden vill jag därför kunna äta vad jag vill, inte vara fräsch och tacka nej till pannacottan, om ni förstår vad jag menar.
Så efter fyra gottis-dagar ska det bli skönt att skapa lite mat-rutiner i vardagen. Både jag och kusin Elisabet är bestämda på den punkten!
Höstens träning och goda, nyttiga mat - here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0