En välbehövd suprise!

Publicerat klockan: 19:18:12 den 2008-08-16
Heeej!
Jag är på superhumör ikväll! Jobbet var grymt mycket roligare än igår! Tiden gick fort, kunderna stormade in i affären, jag träffade min underbara kollega igen... helt enklet en kul dag på jobbet!
Ärligt talat så tror jag att man måste få ha skitdagar ibland. Dagar då ingenting stämmer, man inte tycker om någonting, ingen är trevlig och allt bara känns fel. Det tror jag är nyttigt. Hur ska man annars kunna skilja på dagar som denna; dagen som blev toppenbra! Inte perfekt, men VG om man skulle sätta betyg.



När det var cirka två och en halv timme på jobbet började jag känna mig seg. En trötthet som bara kan botas med kaffe eller sötsaker. Min, min underbara kollega är borta en stund  - och titta vad hon kommer tillbaka med! En latte till oss båda! Som en liten enegrikick! Som grädden på mosen skriver hon jättegulligt på muggen, ja, ni ser ju själva! Visst är det urgullligt?!
Har någon arbetskamrat gjort någonting snällt för er? I så fall, vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0