En dag på kryckor

Publicerat klockan: 16:37:09 den 2008-08-29

Mohairkofta, från mormor
Tröja, 365 Sunshine
Jeans, Cubus
Skor, Converse
Väska, RK Läder
Klocka, från Paris

Jag ser verkligen helt slut ut på bilden - inte så konstigt efter en dag på kryckor! Det är riktigt arbetssamt att gå och bära omkring på sig själv. I helgen ska jag gå så lite som möjlig och förhoppningsvis slipper jag hoppa omkring på kryckor på måndag! Allt går ju bara så långsamt!
Det var ju inte precis någon mening att vara med på gympan idag, så jag åkte hem. Har suttit och planerat en date med brorsan (det går riktigt långsamt för 12-åringar!) och nu ska jag plugga lite. Lärarna håller sig inte precis för att ge läxor - bara efter en vecka. Men det gör mig ingenting. Än så länge har vi inte hur mycket som helst att göra och hey, plugga är faktiskt ganska kul!

Ps. Kom att tänka på en sak. Varje gång någon i ens omgivning går omkring i kryckor ska man alltid låna dem och hoppa omkring på. Sånt ville jag alltid göra när jag var liten. Vissa i klassen gillar fortfarande att göra det, det fick jag bevis på idag... Stämmer inte detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0