Dagens planering!

Publicerat klockan: 11:12:03 den 2008-08-07
Idag händer en del grejer! Förutom att jag ska jobba på kvällen (arbetar man inom handels får man jobba så dumma tider!) så ska jag:

* Duscha
* Göra mig i ordning
* Köpa gummistövlar
* Läsa
* Evetuellt åka upp till k:fem och godkänna ett par baggy jeans till Lina!
* Evetuellt köpa ett par skor
* Planera lite inför hösten

Låter kanske inte som så mycket, men jag lovar, småsaker är också viktiga och jag har inte så många timmar på mig! Bäst att sätta igång med en gång! Frukosten kommer bestå av smoothie och knäckemacka med leverpastej och keso! Mums!


Min arbetsplats!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Vällingby ;)?

2008-08-09 @ 13:53:18
URL: http://minipinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0