Dagens historia

Publicerat klockan: 22:37:14 den 2008-08-15

Idag har jag som sagt jobbat. Hela dagen. Ärligt talat var det inte så himla kul. Tiden bara hasade sig fram, det var inte så frukansvärt mycket folk och jag kände hela tiden att jag kunde göra andra, värdefullare saker. Well hell, pengar tjänar jag i alla fall!



Vad irriterad jag blir! Efter jobbet gick jag och Lina till Sats, där jag skulle skriva på alla papper för ett års medlemsskap. När vi kom det och började rycka i dörren visade det sig att de hade stängt! Otroligt störande! Här har man släpat sig till anläggningen, helt slut efter jobbet - och så har de stängt!
Vad gör man i en sån situation egentligen?
Jag och Lina gick i alla fall för att ta avsked till en kompis som ska upp och plugga i Luleå. Där han var hade de kareokekväll.



Vi drack lite latte och pratade med massa trevliga människor, sedan var det dags att dra sig hemmåt.
Jag skjutsade Lina på cykeln. Lite läskigt när det vinglade hela tiden och när man åkte på gupp (jag fick i alla fall inte ont), men hem kom vi! Mission completed!

Kom hem för bara en liten stund sen. Ska jobba hela helgen. Jag skriker i min själ och mitt hjärta efter lite ledig tid. Kanske är jag bli gammal. Inte nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0