Check-lista ikväll!

Publicerat klockan: 10:28:34 den 2008-08-16

Ungefär så här lät det. 

God morgon!
Jämfört med igår är jag inte alls lika trött! Yey! Jag vaknade (i och för sig av en skrikande barnunge på gården som skrek "Neeeeeej!" till sin mamma hela tiden) innan alarmet ringde, with is just the way I like it (bortse från ungen)! Då kan man ligga och morna sig tills klockan ringer. När den väl ringer går jag upp direkt.

Jag har ganka ont i benen och fötterna. Eftersom jag står upp (i skor med dålig sula) på jobbet hela tiden... klart att man får ont.

På tal om jobb, så jobbar jag inte superlänge idag. Förhoppningsvis kommer det massvis med kunder -du kommer väl?! och jag får träffa en kollega som jag saknat, eftersom jag inte träffat henne på länge!

Igår kväll satt jag och skrev på en check-lista som jag tänkte börja med ikväll. Ni vet massa saker som man glömmer bort att göra hela tiden, men som också är viktiga. Gå till banken, registrera medlemsskap på Sats, beställa saker hit och dit... Viktiga småsaker helt enkelt.

Nu ska jag börja göra mig i ordning inför dagens jobb! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0