Brott och straff

Publicerat klockan: 18:27:56 den 2008-08-26

Mötet på morgonen gick super och var snabbt avklarat!
Efter det var det planerat att jag skulle hitta massa nytt skolmaterial. Jag åkte till fem olika butiker och ingen hade vad jag var ute efter! Några saker hittade jag, men inte just det jag ville ha. Bilder kommer i alla fall senare unde kvällen som jag lovade igår!

Skolan idag gick super! Första lektionen hade vi svenska c, vilket var riktigt kul. Vi startade kursen direkt med att låna Dostojeskijs Brott och Straff, som ska bli riktigt intressant att läsa!
Sedan hade jag engelska c. Just nu är vi 42 elever, men det ska komma en lärare till, så vi blir 21 elever i varje grupp, tack och lov!
Skola, skola, skola! Det känns så rätt! Om ett år är det slut på det roliga! Därför får man se till att ha så kul man bara kan och lära sig så mycket som möjligt den korta tid jag faktiskt har kvar!

Nu är det snart min tur att hoppa in i duschen, sedan börjar vi laga mat! Hör av mig lite senare igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bli medlem och få presentkort på h&m, gina tricot & jc gratis!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=1031

2008-08-26 @ 18:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0