Vecka 16

Publicerat klockan: 22:22:05 den 2008-04-13

Inför imorgon ska jag se till att jag har packat ner allt nödvändigt i väskan. Även om jag är morgonpigg har jag en förmåga att ständigt bli försenad och glömma saker på mornarna, så ikväll tar jag det säkra före det osäkra!

Imorgon skulle jag vilja åka och storhandla med Mami eller Daddy. Jag har skrivit upp massa saker som jag tycker ska köpas i matväg och då är det bra om man har en bil, och eftersom jag inte har körkort får jag utnyttja mina föräldrar.

Måndag om några timmar! Då börjar en helt ny vecka, kanske till och med ett helt nytt liv - vem vet? I vilket fall som helst så önskar jag er en härlig vecka 16!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0