Vårens it-pryl

Publicerat klockan: 18:53:26 den 2008-04-12
Lina och jag sågs efter jobbet, köpte lite naturgodis och cyklade hem. Kolla hennes tuffa cykel! Min är också röd, gammal och cool! Cykel är väldigt 2008! Miljövänligt, snyggt och som en liten bonus får man motion! Perfekt!
image243

Med tanke på att det är hela havet stormar i mitt huvud idag var det ganska skönt att det var lugnt på jobbet. Normalt sett hade jag blivit irriterad för att det var för lugnt, men idag passade det mig perfekt!

När jag kom hem såg jag denna hänga utanför min dörr. Söta Mami hade snällt hängt upp den. Vacker va?
image244

Kommentarer
Postat av: Lina

Snyggaste cykel-brudarna i stan du och jag alltså!

2008-04-14 @ 20:50:11
Postat av: Julia

Ja, visst är vi tuffa hunnie?!

2008-04-14 @ 20:53:40
URL: http://juliaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0