Välkommen tillbaka!

Publicerat klockan: 18:57:23 den 2008-04-01

För er som inte vet det så bestämde bloggenportalen sig för att göra lite uppdateringar för att göra massa förbättringar, och stängde därför alltihop under två dagar. Men nu fungerar allt igen och jag är tillbaka med nya krafter!

Vem av er är det som inte njutit av denna underbara dag? Det var en varm sol som lyste över Stockholm idag, luften var ljummen och det blåste en frisk vind som rufsade till håret. Jag älskar det! Sol och värme gör mig så himla glad och lycklig!

Idag började dagen med matematik. Hör och häpna: jag blev klar med alla uppgifter på lektionen! Vanligvis måste man alltid ta med sig boken hem för att man inte hann färdigt under timmen, men det slapp jag idag! Skönt!

Kultur - och idéhistoria nästa. Harriet verkade som vanligt vara på sitt allra bästa humör. Hon visade en bit ur Trollflöjten av Ingmar Bergman och sedan såg vi vidare på Amadeus.

Under lunchrasten stod alla ute och njöt av solskenet. Underbart härligt och kul! Vi hade en liten kort lektion i projektarbete med Patrik och sedan drog jag vidare till Rådmansgatan för att träffa kusinen som ville luncha med mig. Vi åt på dubbelw på Odengatan 44 - riktigt fräscht ställe med bra priser! Eftersom det mesta var utplockat när vi kom, beställde jag en panini med chevéost, honung och massa andra goda saker i! Mums!

Jag tog en liten promenad och gick från lunchstället till Karlberg, där jag tog pendeln hem. Livet är lyx när solen skiner! Jag kom hem och luftade mitt rum lite för att sedan lägga mig på baksidan i solskenet och bara njuuuta. Nu är ansiktet sådär alldeles stramt som det brukar bli när man legat en stund i solen.
 
Imorgon är det engelska prov som gäller, så jag får ta och kika igenom boken och anteckningar innnan jag går och lägger mig ikväll.

Bilder från det underbara dagen som gått kommer upp senare! Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0