Torsdag kväll

Publicerat klockan: 21:36:29 den 2008-04-03

Jag är verkligen helt slut! Helt, helt slut!

På lördag är det meningen att jag ska följa med ut och fira Natalie som fyllde 18 i tisdags (GRATTIS BABE!!), men jag är så fruktansvärt slut att jag ställde in det. Jag känner att jag verkligen behöver en liten break efter intensivitet på skola och jobb! Lite private time. Det ska bli så skönt! Nästa gång Natalie, då rockar vi!!

Väldigt lugnt på jobbet idag! Varje gång jag kommer dit känner jag att jag lär mig någonting nytt! Det trodde ni väl kanske inte om säljares jobb, men så är det!!

Nu ska jag äta klart min färdiga rätt från Dafgårds, sedan blir det uppdatering med bilder från gårdagen! Jag håller vad jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0