Svimfärdig

Publicerat klockan: 16:02:07 den 2008-04-11
Efter historialektionen har jag känt mig svimfärdig hela dagen. Jag har lock för öronen, vinglar omkring, känner mig snurrig och det svartnar för ögonen från och till. Inte bra.
Det var meningen att Jennifer och jag skulle på konsert i Berwaldhallen idag, men eftersom jag inte mår så bra och hon inte hade någon vidare lust skippar vi det.
Resten av dagen ska jag verkligen bara ta det lugnt, jag orkar faktiskt ingenting annat! Jag kanske tar en sväng förbi Lina som har en bjudning med massa buddies ikväll. Det vore kul att gå dit och säga hej till massa vänner. Vad tycker ni? Ska jag gå?

Kommentarer
Postat av: jennie

klart du ska gå älskling, ja kommer ju vara där;P puss

2008-04-11 @ 16:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0