Söndag

Publicerat klockan: 11:45:15 den 2008-04-20

Igår sov jag mig strängt taget igenom dagen och drack flera liter vatten, vilket har resulterat i att jag känner mig mycket bättre idag! Är dock väldigt snurrig när jag sitter och står upp, så jag kommer ta det lugnt idag med.

Igår läste jag både hela manuset till En doft av Honung och en bra bit ur Change Your Life in 7 Days, som by the way är görbra! Läser man riktigt ordenkligt och gör alla övningar vet jag att det verkligen kommer förändra mig, till det bättre!

Nu ska jag fräscha till mig lite genom en dusch. Jag bör få i mig någonting också, kanske vatten och en rostad macka.

Ha en superbra dag!


Kommentarer
Postat av: Katie

Vad jobbigt att det snurrar. Jag somnade alldeles för sent inatt och vaknade för tidigt så jag skulle gärna bege mig till sängen igen och sova nån timme. Annars är allting bara fint! Idag ska jag ut och åka motorcykel, ska bli ganska roligt, det är lite molnigt dock, men det går nog över! Vad ska du göra idag? Puss och kram

2008-04-20 @ 11:50:34
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: Frannie

Tack för kommentarerna gumman! Vad duktig du är, själv ligger jag bara i min säng och gnäller åt eländet XD ha en jättebra dag!

2008-04-20 @ 13:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0