Snart kommer listorna!

Publicerat klockan: 18:59:06 den 2008-04-08
På tåget hem träffade jag Lina. Vi hade en trevlig pratstund, men skiljdes åt vid vår hållplats. Hon har nämligen börjat med världens bästa vana; att cykla till tunnelbanan istället för att ta bussen! Det ska jag också göra, nu när våren är på väg! Daddy och jag får undersöka min cykel först, vi tror nämligen att den har pyspunka.

När jag kom hem hade jag och familjen historiens längsta familjmöte! Det gick faktiskt bra, alla fick sin röst hörd och alla lyssnade intresserat på alla! YES! Supermånga pluspoäng till min familj!

Jag har skrivit upp ett par att-göra listor för den här veckan. De kommer postas upp här på bloggen senare, så ni kan se vilka hållplatser jag har denna vecka!

Strax ska vi äta en god middag för att fira att Daddys hemkomst! Efter det ska jag (jag upprepar) ge er en liten peek-a-boo på mina att-göra listor och skriva om vad vi pratade om i lunchen idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0