Snabbfika, Blossom och Jennifers outfit!

Publicerat klockan: 18:59:33 den 2008-04-04
Klockan är kvart i sju och det är fortfarande ljust ute! Härligt!

Jennifer, jag och Franziska tog en snabb fika efter skolan idag på 7- eleven. Pistagebulle och islatte - min nya favorit! Islatte kan man dricka när som helst, även när det är kallt ute och det känns på något sätt som att de är nyttigare än vanlig latte. Antagligen är det tvärtom, men huvudsaken är att den är god!

image185

Igår natt när jag pratde med Daddy (som fortfarande är i Algarve) blev han tvungen att avsluta samtalet tidigare än vanligt. Varför då? För att han skulle vara lite social med tjejen som precis hade satt sig brevid honom. Denna tjej var ingen mindre än Blossom! Ni vet, hon som har varit med i det där träningsprogrammet i TV och gruppen Afrodite. Oj, oj, jag blir ditchad av pappa på grund av henne. No good. (SKÄMT ÅSIDO!)

Det blir ingen dagens outfit på mig idag. Istället lägger jag upp en bild på Jennifer som såg så oförsämd soft ut denna fredag! You go girl!

image186

Kommentarer
Postat av: Jeffepuff

Nämen tackar för komplimangerna ;D Det var roligt att höra^^ Fikan var ju lätt dagens höjdpunkt!

2008-04-04 @ 21:53:34
URL: http://jnifr.bloggsida.se
Postat av: Frannie

HAHA! Jag ser verkligen ut att njuta av nyponsoppan XD
det är bra för mej att jag har dej & de andra

2008-04-05 @ 17:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0