Morgondagens schema!

Publicerat klockan: 21:08:50 den 2008-04-01
Så här ser mitt schema ut imorgon! Mycket ska hända, jag kommer knappt hinna landa hemma under dagen, men så blir det ibland!

7:20: Uppstigning
9:30 - 13:30: Skola
16:30: Möte med Kronan i Sundbyberg. (När jag hade tandställning var det hit jag åkte!)
18:30: Samling utanför Dramaten.
19:00 - 20:30: Föreställning av Jungfruleken.

Mellan 17:00-18:30 bör jag få i mig lite middag. Får se om någon av de som ska se föreställningen vill äta runt Dramatens krokar.

Förresten, tror ni jag skulle överleva imorgon i klänningen jag köpte från Soaked in Luxury för en knapp vecka sedan? Under dagen går det nog an, men när det är kväll och solen har gått ner kan det nog vara ganska kallt... Vad tror ni?

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0