Min lördagskväll!

Publicerat klockan: 19:51:25 den 2008-04-05
Kommer ni ihåg att jag sa för någon vecka sedan att jag skulle på bio med Jenny och se 27 dresses? Well, idag smäller det! Filmen kommer antagligen bli en av min favoriter. Jennifer har sett den och sagt att den filmen var jag. Jag var tydligen väldigt lik Katherine Heigls karaktär, både till utseendet och till sättet. Vi får väl se om hon har rätt när vi kommer ut ur biosalongen! Jenny får agera domare!

Jag tog en liten mellanlandning hemma mellan jobbet och bion. Sitter nu här framför datan, med dunjacka och allt på. Strax går bussen, så jag bör rusa om jag ska hinna! Trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Frannie

Heehe, visst! Den beräknas bli klar år 2050 XD Det är fy skam att jag är dålig på att sy XD

2008-04-06 @ 10:40:35
URL: http://estetfranniefrenn.blogg.se
Postat av: Jeffepuff

ååh! Kul att du ska se den :D

2008-04-07 @ 18:42:55
URL: http://jnifr.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0