Kul kväll i Enskede!

Publicerat klockan: 22:39:06 den 2008-04-16

Innan matchen satt jag, Daddy och massa andra föräldrar och surplade massa kaffe och kollade i resekataloger. Det blev även en hel del prat om deras utlandsresor i unga år. Hihi, riktigt kul att lyssna till alla deras roliga, och inte så roliga, minnen!

Solen gick ner vid matchstart och precis som jag hade förutspått, blev det himla kallt. Jag hade på mig Fjällräven och Replay-jeans, men jag lyckades bli riktigt kall ändå!
Det var i vilket fall som helst superkul att se brosan och hans lag igen! Det var faktiskt himla länge sen jag supportade dem, hade nästan glömt bort hur kul det var! Skönt att komma ut i friska luften också!

Kom hem och har ätit American Pizza, som hade jättegoda kanter! Nu ska jag läsa ur Change your life in 7 days, som by the way verkar urbra!

Min franska är inställd imorgon, så lyckligtvis får jag lite sovmorgon! Under kvällen jobbar jag. Det ska bli kul att se om vi fått in lite nya kläder! Alltid lika kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0