Keira & James vs. Ryan & Rachel

Publicerat klockan: 20:47:34 den 2008-04-28
Klockan 8:00 skrev jag nationellt prov i engelska. Det gick fint! För er som också gjorde det, så kan jag säga att jag tog den första rubriken!
Från 8:00-16:00 var jag i skolan. Den längsta skoldagen på länge för mig! Ändå lyckades dagen gå himla fort!

I svenskan har vi börjat med ett nytt projekt, där vi bland annat ska läsa en kärleksroman! Yey! Jag har redan två miljoner böcker hemma (ungefär) som står olästa, så egentligen skulle det vara vist att ta en därifrån - men icke! Jag har bestämt mig för att köpa Atonement (Ian McEwan) eller The Notebook (Nicholas Sparks)! Har sett hela filmen med Keira Knightley och James McAvoy samt en bit med Ryan Gosling och Rachel McAdams, och jag älskar dem! Någon av dem får det allt bli! Vad tycker ni? Just nu känner jag mest för The Notebook.

Nu ska jag fixa naglarna. Klippa, fila, rengöra, återfukta och sätta på ett nytt lack! Det blir nog lila eller rosa. Ha en fortsatt bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0