Jäkla data!

Publicerat klockan: 19:11:23 den 2008-04-21
Hej allihopa!
Vilken dag! Jag gick upp en halvtimme tidigare imorse för att hinna lyssna till en CD som hörde till boken Change Your Life in 7 Days, men lyckades ändå bli superduperjäktad! Cyklar som en dåre upp till tunnelbanan. En minut kvar tills tåget går - vad händer? Låset fungerar inte! Jag kunde inte för mitt liv låsa cykeln! För att jag skulle hinna i tid till make-up behandligen var jag ju tvungen att hinna med just det tåget, så jag fick helt enkelt springa in på perrongen med olåst cykel. Ringde Mami och talade om problemet, som räddade min dag! Hon hämtade cykeln (motvilligt). Tack, tack, tack!
Jennifer och jag hann precis i tid till behandligen! Världens gulligaste tjej som hette Helena sminkade mig! Huden blev riktigt jämn och ögonen mer markerade än vad jag är van vid. Men snyggt vart det, eller vad säget ni? Ska jag börja markera ögonen mer?

Zlatan Ibrahimovic face finns att stirra på i TV-rutan just nu. Han är med i Lilla Sportspegeln och svarar på läsarnas frågor. Kolla och bli klokare!


Alltså, jag försår inte vad som är problemet med min data! Det har ju fungerat jättebra att ladda upp bilder och lägga in på datan förut, men helt plötsligt fungerar det inte! What's up?! Ni får helt enkelt vänta snällt tills min data fungerar igen, då kan jag lova att  för- och efterbilder kommer från denna dag! Tack för att ni är så tålmodiga!

Kommentarer
Postat av: Katie

Det handlade ju om att en person skulle svara på olika frågor och sedan tala sanning. Ju fler man svarade rätt på desto mer pengar vann man. Det var ju lite jobbigare frågor också.
Har din dag varit bra? Kram

2008-04-21 @ 20:22:18
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: Katie

Ah, jobbigt! Nej, jag har ingen aning. Vad ska du göra ikväll då?

2008-04-21 @ 21:56:41
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: Katie

Ja, jag ska också gå och sova nu, är ganska trött sedan ska jag jobba imorgon så jag ska försöka vara pigg för en gångs skull! Sov gott

2008-04-21 @ 23:22:20
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: laijna

Så tur att ni hann :D

2008-04-22 @ 16:52:53
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0