Hitta motivationen!

Publicerat klockan: 16:04:09 den 2008-04-06
Efter senate inlägget fick jag städnoja! Känns skönt att det ser lite renare och fräschare ut omkring mig! För er som inte trodde det så mår man faktiskt bättre av att bo i lite mer städad miljö, i alla fall enligt en undersökning (som jag gjort på mig själv, hihi!).
Många påstår att städning är "skittråkigt". Jag tror det bara handlar om en inställning. Man bör vara motiverad och förstå att det faktiskt blir en förbättring. Lyssna högt på favoritmusiken, sjung och dansa omkring. Idag blev jag pushad till att städa för att det var ett städprogram på TV där programledarna avslöjade massa bra tips som jag kände mig tvungen att testa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0