För första gången på...

Publicerat klockan: 13:18:13 den 2008-04-19
För första gången på ett halvår har jag gått och blivit sjuk! Inte alls kul, men jag är glad att jag ändå hållit mig frisk så pass länge! Nu ska jag koncentrera mi på att bli friskt så fort som möjligt!
Usch och fy! Jag har så ofantligt ont i hela kroppen, är tjock i halsen och har feber. Har ringt och ställt in både jobb och Big Ben idag, vilket inte alls är kul. Jag hade verklgen sett fran emot båda sakerna!
Jag mår pyttelite bättre efter att ha sovit riktigt länge, så det ska jag fortsätta med! Måste även börja läsa Change Your Life in 7 Days (än så länge har jag bara läst förordet!) och jättemanuset jag fått i teater; En doft av Honung. En riktigt stark pjäs!
Nu ska jag äta lite havregrynsgröt. Något som inte smakar så mycket och är lätt att svälja!

Hoppas alla ni får en grymt mycket bättre dag än jag! Kram!

Kommentarer
Postat av: Katie

Hej söt! Attans vad tråkigt att du blivit sjuk. Jag har inte heller känt mig helt hundra så jag la ned bloggningen litegrann. Sedan var det dåligt med inspiration, men nu har den infunnit sig igen! Hoppas att du kryar på dig! Kramkram

2008-04-19 @ 18:47:36
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: Frannie

Hej Julia, du är inte ensam. Jag har åkt dit jag med, ont i halsen, kroppen snorig dock ingen feber än så länge... Går på alvedon och örtpastiller & vatten, livet leker! Krya på dej sötnos, jag tänker på dej

2008-04-19 @ 19:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0