En varm applåd för Irene!

Publicerat klockan: 22:37:07 den 2008-04-02
Hemma igen. Kronanbesöket gick galant. Efteråt möttes vi tjejer och köpte lite take-away och satte oss vid trappan till Dramaten. Solen hade dock gått i moln, så det var ganska kallt, men vi lyckades ha det trevligt ändå! Som vanligt!
Såg ju som sagt Jungfruleken. I rollerna hittades skådespelare som Irene Lindh, Angela Kovács och Sofia Helin. Helt okej föreställning. En extra applåd till Irene som lyfte hela pjäsen. Så äkta skådespel var det länge sedan jag såg sist! Härligt att se igen! Dessutom var kulisserna riktigt imponerande! Wow!

Hann alldeles lagom i tid för att se på Pussas och Kramas när jag kom hem. Programet där i princip Sveriges hela humorelit deltar. Tittade tills den första reklampausen, sedan stängde jag av TV:n. Ärligt talat så förstår jag inte vad grejen är. Varför har kända skådespelare gått med på att göra ett program som detta? Det var ju inte ens roligt! Absurt är mer det rätta ordet! Liksom fjantigt roligt. Helt klart ingenting som föll mig i smaken, men jag är säker på att det finns folk där ute som fullkomligen kommer älska detta program - och tur är väl det! Vad tråkig vår lilla värld skulle vara ifall alla tyckte likadant!

image171









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0