Effektiv skoldag!

Publicerat klockan: 18:56:09 den 2008-04-22

Denna tisdag har varit en riktigt bra skoldag! Jag fick tillbaka både matematik- och kulturhistoriaprov, som båda gick bra! Yey! Under projektarbetstimmen var jag och Jennifer som två små flitiga myror när vi skrev vår PP (ProjektPlan). Vi skrev och skrev, formulerade ord, precicerade hit och hit - super! Tänk att planering kan vara både effektivt och roligt - på en och samma gång!

Efter skolan rusade jag runt på stan i hopp om en riktigt vårig/ somrig tunika. En sådan som man bara kan ha ett par tights under och inte känna att man vill dra ner hela tiden. Jag letade länge i oändligt många butiker, men hittade ingenting passande! Man önskar ju att man kom hem med lika många kassar som Charlotte York (dock inte med lika hysterisk min!)...

image317

Kommentarer
Postat av: Jeffepuff

hahaha, härlig bild!!

2008-04-24 @ 18:14:15
URL: http://jnifr.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0