Detta har hänt

Publicerat klockan: 16:37:53 den 2008-04-16
Hej! Vilken bra dag det är idag! Jag sitter just nu i min mossgröna Juicy-overall och arbetar!

När jag var påväg till skolan och bara hade någon station kvar ringde Jennifer och sade att engelskalektionen var inställd. Gick därför raka spåret till matsalen och åt tacos med gänget, även om jag bara dryga timmen innan hade ätit frukost. Nästa lektion skulle vara idrott, så jag slog ihjäl tiden med lite mailskrivande.
Just nu har vi elevledda lektioner på idrotten, och jag måste bara ge en eloge till tjejerna som höll i dagens lektion! Superkul! Det var nog första lektionen under min gymnasietid som jag faktiskt blev riktigt svettig under idrotten , och många höll med mig! Vi hade lite olika stafetter, hinderbanor, streching, avslappning... Alla körde verkligen järnet och det var urkul!

Innan jag trampade hem på cykeln gled jag in på Ticknet. Där fick jag massa bra tips från en kvinna som jobbade där och jag gick därifrån med flertal kataloger! Jenny och jag får kika igenom det senare. Jag känner mig lite lugnare just nu, det var nog bra att få råd av någon som jobbar inom den branshen.


Jens har matchi Enskede idag. Pappa och jag kommer antagligen haka på, kika på matchen och sitta i caféterian och få lite arbete gjort. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0