Hair och där

Publicerat klockan: 19:15:51 den 2008-04-18
Vilken dag! Började med matematikprov, som gick sådär. Har hunnit se musikaltvåornas musikal "Hair och där". Generellt sett en gullig show. Vissa utmärkte sig mer än andra, både i sång, dans och teater. Jag hittade min favorit i sång. Ouh, jag får rysningar i kroppen bara jag tänker på det!

Igår fick jag ett kuvert hemskickat angående min lön, och därför tänkte jag att det passade utmärkt att ha en riktigt avkopplande shoppingfredag idag efter skolan. Men (ja, det finns såklart ett men) kortet fungerade inte! Jag och la familia har ganska nyligen bytt bank och allt sedan dess har det bara varit massa problem. Daddy och jag får åka och fixa det nästa vecka, någon gång då vi båda hinner. Usch, jag som hittade denna supercoola tee! Är den inte tuff?!



Hittade även ett par fina strandshorts i cerisérosa från Björn Borg, men min storlek fanns inte kvar, så jag kanske åker till Sturekompaniet och kikar ifall de har dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0