Dagens köp!

Publicerat klockan: 20:29:10 den 2008-04-28

Titta vad jag hittade idag! Två lipgloss; en på burk och en på tub! Jättefina färger! Jag valde en mer vardaglig, neutral färg till tuben och en mer festlig på burk. Tuben heter clue och burken heter oui. När jag skulle bestämma färg till lipglosset på burk fick jag lite beslutsångest, så jag satte ett lila gloss på vänster sida och röd på höger sida! Smart va?! Det slutade med att jag tog den röda!

 


image358

Jag har länge tänkt på det och nu har jag äntligen skaffat en rosa pilatesmatta! Perfekt längd, härlig färg och lagom tjocklek! Love it! Nu känner jag mig mer peppad än någonsin på pilatesträning!


Kommentarer
Postat av: Liza

Åh, härligfärg på läppglanset :)

2008-04-29 @ 17:27:18
URL: http://lajzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0