KN-Design & Nails

Publicerat klockan: 23:29:50 den 2012-03-30

Det är en så underbart härlig kontrast att både få vara djup och ytlig, så igår fixade jag naglarna hos min fantastiska granne Karin. Har rådiggat denna människa ända sedan jag praoade hos henne (på tv), så det är ju toppenbra att kunna ha en kväll stående varje månad då man kan chitchatta. Tja, och fixa naglarna då förstås.

April ut kommer hon ta 150:-, och detta på grund av att hon inväntar sitt diplom. Sedan är det andra priser som gäller, men fortfarande ingen summa att tala om med tanke på vilket superresultat man får. Jag är kalasnöjd! På bilden ser ni mitt resultat.

Så om ni är intresserade, maila då [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0