Happy Sunday

Publicerat klockan: 17:52:32 den 2012-03-25

PT:n och tyrannen på nyårsafton.

Vilken underbar söndag det har varit! Frukost i lugn och ro, tvätta, pyssla lite med min "wreck this book", för att sedan möta upp Ellen och Rilla på gymmet. Även om jag var helt slut sen gårdagen var jag superpeppad och det märktes nog. De körde verkligen slut på mig, är helt slut i varenda liten muskel i hela kroppen. Mycket fokus på rygg, ben och mage. Utfall med kettlebells, löpning, latts, balansövningar, en twisted plankan... Gissa om det kommer kännas imorgon! Underbart att köra järnet och ändå vilja att det ska vara nästa dag, så man kan få gå till gymmet igen.

Efter gick vi runt hörnet och lunchade världens bästa kräft-keso-och-avocado sallad. Solen stekte på och vi satt där så länge att vi hann bli hungriga igen, så vi fikade också. Apmysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0