Cocktailparty

Publicerat klockan: 09:34:38 den 2012-03-10

Måste bara inleda med att på sista bilden sitter min Pettson/Indiana Jones/Snusmumriken-hatt lite på sniskan, så den ser grymt mycket bättre ut i verkligheten! Har fått mycket beröm för den, och ni förstår inte vilket kap jag gjorde! Ordinarie pris 249:-, reapris 149:-. Helt okej, tänkte jag, men när jag kom till kassan var det tydligen rea på rea på resa på... ja, ni fattar. Vet ni vad jag fick pröjsa? 29 spänn! För en tjock filthatt med skinnband! Helt otroligt!

Hur som haver, nu kom jag av mig lite. Jag var på Elins årliga coctailpartajs igår. Extra kul eftersom Martin hade sin polare Georgina från Australien med sig. Jag älskar att bli helt överraskad med att få prata engelska. En gång när jag hade varit ute på promenad på Djurgården med Andreas och vi stod och väntade på bussen kom den fram en engelsktalande nisssa som ville ha hjälp med vilken buss hon skulle ta. Hon fick både hjälp och en ordentlig pratstund om vi säger så. Jag blir så glad när jag får prata engelska.

Nu kom jag av mig igen. Bra jobbat där, Julia. Partajset var i alla fall suveränt, jag rockade runt i min pistagegröna klänning samt guldörhängen från Blanco i London, käkade tacos, drack goda drinkar, spelade spel, åt cheeseballs, snicksnackade hit och dit... Jag hade jättekul, kul med en ordentlig hemmafest som inte slutar med utgång eller att folk ligger och spyr i högar, bara en riktigt bra fest där alla har så trevligt så ingen vill gå hem.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/498557/images/2012/pic_193207769.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0