Alex time

Publicerat klockan: 06:15:57 den 2012-03-17

I torsdags blev det en kväll med Alex. Vi drog till Kista, jag käkade en så fruktansvärt god thairätt (kyckling i gul curry, YUM!), blev en hel del snack och sedan lite knalla runt i butiker på det. Fick med mig lite schyssta toppar och såg till att Alex bl.a. fick med sig ett par fräna stövletter hem.

På vägen hem skulle vi gått förbi hästarna, ge dem man och kolla om de nya lammungarna fötts, men jag hade en tunn vårjacka och höll på att frysa knäna av mig i kvällskylan, så vi sköt det på framtiden.

På bilden ser ni henne in action när hon råkat sluta lyssna när jag pratar för att hon blivit distraherad av folk som går förbi, kommit på sig själv, fått jättedåligt samvete och bett om ursäkt och skämts så mycket att satte armarna för ansiktet som på bilden. Haha, such a little sötnöt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0