Weekend breakfast

Publicerat klockan: 11:46:33 den 2012-01-28


Vad underbart att vakna av sig själv, ligga kvar i sängen någon timme och trixa med massa appar på iPhonen, läsa lite och sedan gå upp och käka långfrukost med lite magasin och verkligen draaaaa ut på tiden. Det är en sak som jag verkligen älskar med att ha ett måndag till fredag-jobb; lediga helger. Jag kan planera in saker om jag vill eller ha veckans två sista dagar lysande blanka i kalendern, det är helt upp till mig.

Avocado- och äggsmörgås. Känner att en pangpang-magont är på väg; magen är ju inte precis van vid ordentlig mat efter den här veckan. Men jag visste om det innan jag satte tänderna i godbitarna, så där får jag skylla mig själv. Ville bara så gärna ha en normal långfrukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0