Speciell middag första februari

Publicerat klockan: 18:15:11 den 2012-01-29

På onsdag fyller jag hela 22 år. Mamma tyckte vi skulle fira ordentligt, gå ut och restauranga hela familjen, men det vill faktiskt inte jag. Restaurang i all ära, men ingenting slår min underbara mammas mat. Gud, jag är så fruktansvärt bortskämd. Ibland när hon inte tycker vi barn sköter oss kan hon hota med att ha ska laga blodpudding. Inte mig emot, blodpudding med rårörda lingon och knaperstekt sidfläsk är urgott. Men ni förstår ribban morsan ligger på? Det vore helt enkelt korkat att inte vilja ha födelsedagsmiddagen hemma.

Så därför har jag gjort en liten meny på vad jag skulle vilka serverades, som kocken, ehm ursäkta, mamma ska få slänga en kik på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0