G(irls)N(ight)

Publicerat klockan: 19:23:12 den 2012-02-19
































Tvekade lite på om jag skulle ta med den sista bilden, men vad tusan, man måste ju kunna bjuda lite på sig själv. Och sina vänner, hehe.

Lördagen var vikt åt Ellen. Åkte till henne mitt på dagen och handlade, fixade hemma och gjorde oss i ordning inför kvällen. Inflyttningsfest/girls night stod på schemat. Massa sköna brudar, roliga lekar, musik, goda drinkar och annat trams. Kändes nästan lite konstigt att det inte var några grabbar där, men jag hade grymt kul. Det slutade med att vi shottade "jag har aldrig", och det fick man ju minsann betala för idag. Hej och hå kapten blå, vilken jäkla pris man fick betala för en kul kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0