Efter 9 månader

Publicerat klockan: 08:04:08 den 2012-02-18

Efter 9 månader fick jag äntligen komma till mitt underbara London. Som jag har saknat det! Det var underbart att träffa mina närmsta soldater från den tiden, en svunnen tid. Ibland känns det bara som att jag drömt alltihopa, att det inte hänt på riktigt. För det tillhör ett annat liv. Det var så länge sedan (okej, 9 månader är kanske inte så jättelänge sedan), jag var en helt annan person. Det senaste året har jag bott i London och jobbat mig upp till stylist, levt på en extremt tight budget, jobbat otroligt mycket, festat ännu mer, sedan flyttat tillbaka till Sverige och hunnit börja jobba på bank, varit i ett förhållande (det kunde ni inte tro va?!), varit sjuk konstant i princip i ett halvår och slutligen opererat bort halsmandlarna. Det är alltså en hel del jag har hunnit med, och det har förändrat mig som person. Det är ingenting jag tänkt på själv, men när jag var i London och träffade alla gamla rackare fick jag höra otaliga gånger att jag förändrats. Vackrare, mognare och I know who I am; alltså jag vet vem jag är och står för mina åsikter, samtidigt som jag respekterar andras. Det var väldigt fint att höra, och eftersom jag fick höra det från flera håll vid olika tillfällen tänker jag att det måste stämma. När jag tänker efter så vet jag att det stämmer. Julia 2.0.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0